Sådan får du ekstra digitale kontaktpunkter og adgang til flere købestærke kunder


Dato: 01-11-2019 09:44:56
 

Vidste du, at Forbrugsforeningen har 220.000 danske hustande som medlemmer? Og at de bruger deres i alt 300.000 betalingskort flittigt til at optjene bonus, når de handler hos foreningens samarbejdspartnere?

Forbrugsforeningens medlemmer er loyale, købestærke kunder. De kommer oftere end de øvrige kunder, og de køber mere: Besøgsfrekvensen er mellem 12 og 25 procent højere, og de lægger i gennemsnit 18 - 36 procent ekstra i kurven.    

”Vores medlemmer søger aktivt efter de butikker og webshops, der er partnere hos os. Vi garanterer, at alle partnere er både synlige og søgbare på hjemmesiden, i bonusguiden og i vores app”, siger markedschef Peter Nyrop og fortsætter:

”Samtidig ved vi, at det er vigtigt for vores partnere, at de har mulighed for at optimere deres markedsføring individuelt. Derfor er det muligt at supplere med ekstra synlighed i vores øvrige kanaler,” siger han.

Synlighed og søgbarhed for alle partnere

  • App - her finder medlemmerne butikker med mulighed for bonus i nærheden via mobilen.
  • Hjemmeside - overblik og søgemulighed efter butiksnavn, postnummer eller branche.  
  • Bonusguide - medlemmernes overblik i printformat. Omdeles årligt i oplag på 200.000+.

Individuelt tilpasset markedsføring

Du kan selv sammensætte din markedsføringspakke, men Forbrugsforeningen hjælper også gerne med rådgivning og oplæg. Supplér fx med synlighed i nyhedsbrevet F-Mail og på Facebook: 

F-Mail

Forbrugsforeningens ugentlige e-mail nyhedsbrev indeholder gode tips (også om nye partnere) og aktuelle bonustilbud til medlemmerne. Forbrugsforeningen sender det ud en gang om ugen til over 100.000 medlemmer, og det bliver læst. Åbningsraten er 53-58 %. Vælg mellem tre forskellige annonce- og bannerformater.

Facebooksiden

Forbrugsforeningens Facebookside har 40.000+ følgere og det er muligt at købe opslag/annoncer med tekst og billede, der kan nå ud til 135.000 medlemmer. Prøv fx med en konkurrence eller et aktuelt tilbud om ekstra bonus, for at tiltrække nye kunder.       

Andre muligheder for markedsføring

Bannere på hjemmeside og/eller i app. Instagram-annoncer og/eller indstik i F-bladet, Forbrugsforeningens trykte medlemsblad, der omdeles i 208.000 eksemplarer.  

Se mere: Sådan bliver du partner i Forbrugsforeningen - og øger omsætningen, fordi du får flere loyale kunder, som handler hos dig oftere og køber mere end gennemsnittet. 

Du er også velkommen til at kontakte Forbrugsforeningen direkte på 33 18 86 20 (9.30 - 16.00) eller [email protected]

Del:

Følg denne virksomhed:


Flere cases og nyheder fra Forbrugsforeningen:


Medlemsblad understøtter medlemmernes loyalitet
Kampen om loyale kunder vindes med unikt kort

Om Forbrugsforeningen

Forbrugsforeningen er end del af den danske andelsbevægelse og har i mere end 130 år skaffet fordele til foreningens medlemmer og omsætning til de tilknyttede danske butikker.

I dag samarbejder flere end 4.000 fysiske butikker og 500 webshops med Forbrugsforeningen. Det gør de, fordi de får adgang til en attraktiv og pengestærk kundegruppe og et loyalitetsprogram med dokumenteret virkning.

Forbrugsforeningen vækster år for år og havde pr. 31. december 2018 flere end 220.000 medlemshusstande i Danmark.

Tilfredse medlemmer, der kommer oftere og køber mere
Som partner kan du få flere loyale kunder, der ikke alene har en større basketsize og frekvens men også er mindre prisfølsomme. I følge foreningens partnere, handler Forbrugsforeningens medlemmer op til 25% oftere og kommer op til 34% mere i indkøbskurven.

Vil du vide mere om dine muligheder for et samarbejde, er du velkommen til at kontakte Forbrugsforeningen på 33 18 86 20 eller til at læse mere på Jatak.fbf.nu


Kontakt
E-mail: [email protected]
Telefon: 33 18 86 20
Web: www.forbrugsforeningen.dk
Adresse: Knabrostræde 12
Postnummer: 1210
By: København. K.

Følg os på:


RetailDirect - En del af detailfolk.dk