Den fortryllende forlystelseshave åbner dørene op for medlemmerne af Detail-forum. Kom til dette spændende møde og lad dig inspirere af denne succesfulde virksomhed.
Sidste år havde Tivoli rekord mange åbningsdage og et rekord højt antal gæster og arbejder mod at blive en helårsforretning. De seneste år har Tivoli opnået vækst og økonomisk fremgang. Hør om arbejdet bag deres succes.
Elisabeth Milton Hemmingsen, kommerciel direktør i Tivoli vil fortælle om det strategiske arbejde i Danmarks største turistattraktion og om rejsen fra en kulturel institution til en fokuseret kommerciel virksomhed. Du får blandt andet viden om, hvordan Tivoli arbejder målrettet for at udvikle Tivolis brand i nye forretningsområder samt det kontinuerlige arbejde i at blive en helårsforretning, der er mindre afhængig af vejret.
Charlotte Kling Petersen, Customer Experience Manager, fortæller endvidere om hvordan Tivolis mission: ”Vi vil betage vores gæster” bliver implementeret og udviklet i Havens service, koncepter og strukturer for at opnå en international standard på kvalitet og service og økonomisk succes.
Tid og sted
Torsdag d. 2. juni 2016 kl. 15.00 - 16.30 i Tivoli
>> Læs mere eller tilmeld dig her
Om Detail-Forum
Detail-forum er et tværfagligt netværk for ledere i dansk detailhandel og tilknyttede brancher. Dets formål er at orientere medlemmerne om nye tiltag i dansk og udenlandsk detailhandel, samt give dem mulighed for at udveksle erfaringer inden for netværkets rammer.
Detail-forum har hyppig mødeaktivitet, afholder seminarer og arrangerer studierejser og virksomhedsbesøg i ind- og udland. Netværket har sit eget medlemsblad, Orientering, med nyt om dansk og international detailhandel samt information til medlemmerne.