Oplæg om kunderejser med Mogens Bjerre på CBS
Kunderejser er et meget aktuelt begreb, som bruges til at beskrive kundens oplevelser i sine kontakter med en virksomhed. Men oftest er det netop kun virksomhedens interaktion med kunden, der beskrives og arbejdes med, mens kunderne ofte kobler flere virksomheders kunderejser sammen. Hvilket er et område, man først lige er begyndt at arbejde med på CBS. Kom og hør mere om dette, og om kundernes og medarbejderens følelser og forventninger gennem rejsen, og ikke mindst hvilke muligheder der er for at arbejde med disse.
Om Detail-Forum
Detail-forum er et tværfagligt netværk for ledere i dansk detailhandel og tilknyttede brancher. Dets formål er at orientere medlemmerne om nye tiltag i dansk og udenlandsk detailhandel, samt give dem mulighed for at udveksle erfaringer inden for netværkets rammer.
Detail-forum har hyppig mødeaktivitet, afholder seminarer og arrangerer studierejser og virksomhedsbesøg i ind- og udland. Netværket har sit eget medlemsblad, Orientering, med nyt om dansk og international detailhandel samt information til medlemmerne.