Kunderne browser, søger og handler stadig mere på nettet. Faktisk starter op mod hvert 2. køb med en søgning. Men det betyder ikke, at kunderne ikke ønsker at komme i de fysiske butikker. Udviklingen stiller blot nye krav til, hvad fysisk retail skal kunne tilbyde - fra Google-søgningen til varen pakkes ud derhjemme.
Detailhandelere skal i dag være relevante og tilstede i alle kanaler. Uanset tid og sted. Kravet er en ensartet og sammenhængende oplevelse - en omni-channel oplevelse.
Deltag på NEW RETAIL DAY'15 og få ny inspiration og viden til, hvordan du gennem indsigt og iscenesættelse skaber stærkere indkøbsoplevelser.
Oplev cases og oplæg fra fra IRMA, Top-Toy, Humac, samt dagens internationale ekspert og keynotespeaker Matthew Brown, Managing Director, Echochamber.
>> Læs mere her
Om Detail-Forum
Detail-forum er et tværfagligt netværk for ledere i dansk detailhandel og tilknyttede brancher. Dets formål er at orientere medlemmerne om nye tiltag i dansk og udenlandsk detailhandel, samt give dem mulighed for at udveksle erfaringer inden for netværkets rammer.
Detail-forum har hyppig mødeaktivitet, afholder seminarer og arrangerer studierejser og virksomhedsbesøg i ind- og udland. Netværket har sit eget medlemsblad, Orientering, med nyt om dansk og international detailhandel samt information til medlemmerne.