De digitale udvikling har ændret kundernes indkøbsvaner for altid, men rummer samtidig mange muligheder for at skabe nye sammenhængende kundeoplevelser. At udnytte dem kræver fundamental nytænkning og intelligent brug af alle kanaler. samtidig skal der fortsat fokuseres på klassiske detailhandelsdyder som service, rådgivning, inspiration og et unikt sortiment. Alt orkestreret til at skabe en uimodståelig indkøbsoplevelse. Omnichannel selvføgelig!
Kunderne kræver nye indkøbsoplevelser - er du klar?
Deltag på New Retail Day 2017 og bliv inspireret til kundeoplevelser 2.0.
Hør blandt andre:
Og mange flere...(Programmet opdateres løbende)
Pris:
2.995,- kr. ex. moms for medlemmer af Detail-forum
3.495,- kr ex. moms for ikke medlemmer
Ved tilmelding af 4 eller flere fra samme virksomhed får du 25 % rabat på den samlede faktura.
Tid: 4. april kl. 8.30 - 16.00
Sted: Weber Grill Academy, Dampfærgevej 10, 2100 København Ø.
>> Tilmeld dig her
Om Detail-Forum
Detail-forum er et tværfagligt netværk for ledere i dansk detailhandel og tilknyttede brancher. Dets formål er at orientere medlemmerne om nye tiltag i dansk og udenlandsk detailhandel, samt give dem mulighed for at udveksle erfaringer inden for netværkets rammer.
Detail-forum har hyppig mødeaktivitet, afholder seminarer og arrangerer studierejser og virksomhedsbesøg i ind- og udland. Netværket har sit eget medlemsblad, Orientering, med nyt om dansk og international detailhandel samt information til medlemmerne.