Danske kunder tager det sidste nye til sig som aldrig før. De er omstillingsparate og lærenemme, når det gælder en god handel. Dansk detailhandel udfordres af nye udbydere, forbrugervaner og konkurrenter. Og den klassiske butik skal finde et nyt og levedygtigt ståsted.
Skal kunderne blive i butikken, kræver det nytænkning og fornyelse.
Forbrugerne efterspørger nye servicekoncepter, nye varer, nye kanaler, nye oplevelser, beliggenheder og nye partnerskaber. Nye former for købmandsskab i det fysiske og digitale møde med butikken.
Deltag på New Retail Day '18 og bliv inspireret af detailhandelsfornyelse præsenteret af brancheinnovatører fra ind- og udland.
>> LÆS MERE eller tilmeld dig her
Om Detail-Forum
Detail-forum er et tværfagligt netværk for ledere i dansk detailhandel og tilknyttede brancher. Dets formål er at orientere medlemmerne om nye tiltag i dansk og udenlandsk detailhandel, samt give dem mulighed for at udveksle erfaringer inden for netværkets rammer.
Detail-forum har hyppig mødeaktivitet, afholder seminarer og arrangerer studierejser og virksomhedsbesøg i ind- og udland. Netværket har sit eget medlemsblad, Orientering, med nyt om dansk og international detailhandel samt information til medlemmerne.