At være dansk eller skandinavisk er en styrke og en særdeles stor fordel når man skal ud på de internationale markeder. Det er nærmest som at være et internationalt brand der giver substans og opmærksomhed.
Selvfølgelig har vi internationale danske virksomheder som Novo Nordisk, B&O, Lego, Grundfos osv., som en del af vores internationale danske brand, men måske mere vigtig er de brandværdier der er knyttet til skandinavisk design, skandinavisk mad, skandinavisk ledelsesstil og virksomhedskultur, bæredygtighed og økologi – og disse værdier skal vi blive endnu bedre til at udnytte – også internationalt.
I seneste udgave af Retail MAG har vi lavet en artikel om franchising som vækstmotor. Vækst er nok ikke det de fleste af os har i vores hoveder lige nu under corona-epidemien. MEN det er netop nu vi skal se på muligheder for hvordan vi skal manøvrere når der igen bliver forår for Danmark.
Læs artiklen på side 74 i Retail MAG 01-2020
Om FranchiseHub
FranchiseHub – mødestedet for de der interesserer sig for franchise - arbejder indenfor 3 områder:
- Rådgivning og udvikling af nye og eksisterende franchisekoncepter i Danmark
- Internationalisering - Vækst igennem eksport – hvor vi hjælper danske brands med internationalisering og hjælper med at skaffe kvalificerede master-franchisetagere og franchisetagere udenfor Danmark. Til dette udnytter vi vores aktive medlemskab i Franchise Pool International
- Rekruttering på det danske marked – det at finde det gode match hvad enten det er en master-franchise eller franchisetager.
Vi annoncerer aktuelle franchisekoncepter på vores hjemmeside https://franchisehub.dk
Kontakt Tom Skovbon for nærmere info – 20219900/Ts@franchisehub.dk