BREAKING: Nyt globalt forbrugerstudie netop udkommet!


Dato: 03-06-2019 08:31:23
 

I disse år ændrer forbrugernes adfærd og værdier sig med lynets hast, og det betyder, at man skal forstå dem på ny og gentænke sin forretning for at være relevant i morgen.

I dette unikke studie, ’Global Consumer Report 2019’, som er udviklet i samarbejde med vores globale netværk af retaileksperter, Ebeltoft Group, får du unik viden og indsigt i både de danske forbrugere og forbrugere fra 13 andre lande.

Læs det helt nye studie, og få viden om forbrugernes attituder og adfærd ift. bl.a. bæredygtighed, digitale shoppingløsninger, sociale shoppeoplevelser og meget andet!

>> LÆS MERE

 

Del:

Følg denne virksomhed:


Flere cases og nyheder fra Retail Institute Scandinavia A/S:


NYHED: Højaktuel orientering om brancher og kædeprofiler i dansk detailhandel
Global Retail Trends & Innovations 2019: Din guide til de nyeste trends og innovative detailkoncepter
Studietur til Amsterdam: Kom med og bliv inspireret af spændende koncepter
Ny undersøgelse: Generation Z er den mest bevidste forbrugergruppe nogensinde
Hvad vil drive væksten i food service-sektoren fremadrettet?
Skal du med til årets Retailkonference - Refresh Retail
Skal du med til verdens største retail-event - NRF Retail's Big Show?
Studietur til Barcelona - oplev storbyens bedste koncepter
Kedelige kæder krakelerer, mens spændende danske kæder erobrer udlandet

Om Retail Institute Scandinavia A/S

Hos Retail Institute Scandinavia brænder vi for retail og forbrugeradfærd, og det har gjort os til førende eksperter på området. Vi skaber værdi for vores medlemmer og kunder ved at hjælpe dem til vækst gennem viden, indsigt og erfaring.

Gennem dataindsamling, analyse, monitorering og inspiration fra udlandet – lokal viden i kombination med globalt udsyn – holdes vores medlemmer konstant opdateret på de nyeste trends og tendenser inden for retail og forbrugeradfærd. Professionelle aktører i dagligvare- og detailbranchen får med et medlemskab en sparringspartner, der har et dybdegående kendskab til udfordringerne på den globale detailhandelsscene.

Forbrugernes konstante forbrugs- og adfærdsændringer kræver ustandseligt innovation og nytænkning i detailhandlen og hos branchens leverandører. Nutidens kunder forlanger til stadighed nyheder, inspiration, convenience, fair priser og nye oplevelser.  Men hvad betyder det for detailhandlen, og hvilken betydning har fænomener som e-handel og digitalisering for de fysiske butikker? Hvordan sikrer man kundetilstrømmen, fremtidssikrer forretningen og forvandler buzzwords som omnichannel og e-influence til konkret forståelse og handling? Vores fordybelse, indsigter, viden og forståelse for dagligvare- og detailhandlen giver vores kunder overblik over branchen og forbrugerne, hvis adfærd og vaner kan være svære at afkode.

Vores kunder er detailhandlen og leverandører hertil, og vi hjælper og rådgiver gennem et tæt, åbent og naturligvis fortroligt samarbejde med forståelse for vores partneres position og strategi.

Vil du vide mere så kontakt:
Dorte Wimmer
Retail- & forbrugerpassionist/ director
Mail: dw@retailinstitute.dk
Direkte: +45 40 32 98 10

Dorte Wimmer har arbejdet med detailhandlen, trends og forbrugeradfærd i over 15 år i danske og internationale koncerner. Hun er ekspert i nutidens og fremtidens detailhandel samt forbrugsmønstre og har igennem de seneste par år specialiseret sig i at forstå fremtidens forbrugere, og hvordan virksomheder bør agere for at imødekomme dem. Dorte Wimmer rådgiver de førende retailers i Danmark og udlandet.

LÆS OGSÅ VORES RETAIL-BLOG HER

 


Kontakt
E-mail: retail@retailinstitute.dk
Telefon: 70233010
Web: www.retailinstitute.dk
Adresse: Gl. Lundtoftevej 1E, 2. sal.
Postnummer: 2800
By: Lyngby

Følg os på:


RetailDirect - En del af detailfolk.dk