Global Retail Trends & Innovations 2019 er din guide til de nyeste trends og innovative koncepter på den internationale detailhandelsscene. Med den seneste udgave af Global Retail Trends & Innovations får du international inspiration og indsigt i de mest toneangivende trends, der kommer til at dominere retail i 2019.
4 innovative trends
Bogen giver dig indsigt i, hvad der sker på den globale detailhandelscene og konkret input til den kreative udvikling af dit detailkoncept. Med Global Retail Trends & Innovations får du mere end 40 innovative best practice-cases fra mere end 18 forskellige lande fordelt på 4 trends, som tilsammen giver dig inspiration og input.
De overordnede fire trends består af:
#1 Omniexperience
#2 Smart Shopping
#3 Engagement
#4 Activism
Om Retail Institute Scandinavia A/S
Hos Retail Institute Scandinavia brænder vi for retail og forbrugeradfærd, og det har gjort os til førende eksperter på området. Vi skaber værdi for vores medlemmer og kunder ved at hjælpe dem til vækst gennem viden, indsigt og erfaring.
Gennem dataindsamling, analyse, monitorering og inspiration fra udlandet – lokal viden i kombination med globalt udsyn – holdes vores medlemmer konstant opdateret på de nyeste trends og tendenser inden for retail og forbrugeradfærd. Professionelle aktører i dagligvare- og detailbranchen får med et medlemskab en sparringspartner, der har et dybdegående kendskab til udfordringerne på den globale detailhandelsscene.
Forbrugernes konstante forbrugs- og adfærdsændringer kræver ustandseligt innovation og nytænkning i detailhandlen og hos branchens leverandører. Nutidens kunder forlanger til stadighed nyheder, inspiration, convenience, fair priser og nye oplevelser. Men hvad betyder det for detailhandlen, og hvilken betydning har fænomener som e-handel og digitalisering for de fysiske butikker? Hvordan sikrer man kundetilstrømmen, fremtidssikrer forretningen og forvandler buzzwords som omnichannel og e-influence til konkret forståelse og handling? Vores fordybelse, indsigter, viden og forståelse for dagligvare- og detailhandlen giver vores kunder overblik over branchen og forbrugerne, hvis adfærd og vaner kan være svære at afkode.
Vores kunder er detailhandlen og leverandører hertil, og vi hjælper og rådgiver gennem et tæt, åbent og naturligvis fortroligt samarbejde med forståelse for vores partneres position og strategi.
Vil du vide mere så kontakt:
Dorte Wimmer
Retail- & forbrugerpassionist/ director
Mail: dw@retailinstitute.dk
Direkte: +45 40 32 98 10
Dorte Wimmer har arbejdet med detailhandlen, trends og forbrugeradfærd i over 15 år i danske og internationale koncerner. Hun er ekspert i nutidens og fremtidens detailhandel samt forbrugsmønstre og har igennem de seneste par år specialiseret sig i at forstå fremtidens forbrugere, og hvordan virksomheder bør agere for at imødekomme dem. Dorte Wimmer rådgiver de førende retailers i Danmark og udlandet.
LÆS OGSÅ VORES RETAIL-BLOG HER